تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۲۹۳۹۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت جنوب کرمان تصریح کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی برای افزایش تولید و اشتغال در جنوب کرمان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت جنوب کرمان اعلام کرد که از همه ظرفیت‌های قانونی برای افزایش تولید و اشتغال در این منطقه استفاده خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، «مسلم مروجی‌فرد» مدیرکل صمت جنوب کرمان، از روند تولید و صادرات یک واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرستان جیرفت و همچنین از روند فعال‌سازی معدن آهک و احداث کارخانه آهک و سیمان در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» گفت: اداره کل صمت جنوب کرمان، از طرق مختلفی نظیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛ مشکلات و موانع سد راه تولید و اشتغال زایی بسیاری از واحد‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدنی و... را رفع کرده، لذا به‌همین منظور و با حضور مشاور استاندار، مشکلات و موانع دو واحد مهم در جنوب کرمان پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه ضمن بازدید از روند تولید و صادرات یک واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرستان جیرفت، مشکلات این واحد تولیدی پیگیری شد، افزود: بازدید از روند فعال‌سازی معدن آهک و روند احداث کارخانه آهک و سیمان در شهرستان عنبرآباد نیز یکی دیگر از واحد‌هایی بود که با حضور مشاور استاندارد انجام شد تا با پیگیری و برنامه‌ریزی اجرای آن تسریع یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل صمت جنوب کرمان برای فعال‌سازی طرح‌ها و واحد‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، معدنی و... در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی از همه ظرفیت‌های قانونی برای افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهد شد.

بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی برای افزایش تولید و اشتغال در جنوب کرمان

از سوی دیگر، مروجی‌فرد در حاشیه بازید اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه جیرفت از معدن وکارخانه مس اسفندقه، با بیان اینکه جهاد تبیین در مناسبت‌های مختلف مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، یادآور شد: اداره کل صمت جنوب کرمان در راستای عمل به جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تور‌هایی را برای بازدید اقشار مختلف جامعه از کارخانه‌ها، معادن و صنایع معدنی برگزار می‌کند تا اقشار مختلف از نزدیک شاهد این خدمات ارزشمند باشند.

وی اضافه کرد: در این مرحله از تور راهیان پیشرفت، جامعه علمی و دانشگاهی دانشگاه جیرفت شامل اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه از معدن و کارخانه صنایع معدنی مس سرگز اسفندقه بازدید کردند تا گوشه‌هایی از روند پیشرفت و توسعه جنوب کرمان را با خدمات و اقدامات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از نزدیک ببینند.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه استاید دانشگاه می‌تواند در انتقال و بیان خدمات انجام شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان به دانشجویان و جامعه موثر باشند، گفت: جامعه بویژه قشر جوان و نوجوان را باید با دستاورد‌های انقلاب اسلامی آشنا نمود تا اسیر تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای غرب نشوند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده