تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۲۹۴۰۲۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در پایان بهمن ماه ۱۴۰۱؛

درآمد «ارفع» ۴۴ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - درآمد «ارفع» از فروش ۸۶۹ هزار و ۱۶۷ تن محصول در پایان ۱۱ ماه سال جاری، به ۱۱۸ هزار و ۸۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۴۴ درصدی بوده است.

به گزارش می‌متالز، درآمد «ارفع» از فروش ۸۶۹ هزار و ۱۶۷ تن محصول در پایان ۱۱ ماه سال جاری، به ۱۱۸ هزار و ۸۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۴۴ درصدی بوده است. این شرکت موفق به کسب درآمد ۸۱ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال از فروش ۶۱۴ هزار و ۴۷۷ تن محصول در پایان ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ شده بود.

بررسی عملکرد شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که این شرکت با رشد ۲۰ درصدی تولید، ۴۱ درصدی فروش و ۴۴ درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. «ارفع» در حالی به این موفقیت‎ها دست پیدا کرده است که اکثر واحد‌های صنعتی به ویژه شرکت‌های فولادی با قطعی گاز در هفته‌های اخیر مواجه بوده‌اند. همچنین شرکت آهن و فولاد ارفع در ادامه مسیر روبه‌رشد خود، با سرمایه‌گذاری در بخش اکتشاف به زنجیره بالادست تولید فولاد کشور پیوسته است.

رشد ۲۰ درصدی تولید «ارفع»

نمودار ۱ حاکی از آن است که شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۷۰۴ هزار و ۸۶۶ تن شمش فولادی تولید کند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، یک درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، ۶۹۶ هزار و ۶۰۶ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

«ارفع» در ۱۱ ماه امسال، موفق به تولید ۸۸۷ هزار و ۳۲ تن آهن اسفنجی شده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰، از رشد ۴۲ درصد برخوردار بود. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، توانسته بود ۶۲۵ هزار و ۳۲ تن آهن اسفنجی تولید کند.

مجموع تولید شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه سال جاری، به یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۸۹۸ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت زمان مشابه سال پیش، رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۶۳۸ تن محصول تولید کند.

درآمد «ارفع» ۴۴ درصد افزایش یافت

فروش شمش فولادی «ارفع» ۲۶ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ نشان می‌دهد که شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۵۸۰ هزار و ۲۵ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در ۱۱ ماه سال گذشته، ۴۳۰ هزار و ۴۴۲ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه امسال توانسته است ۹۰ هزار و ۴۴۱ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند. ضمن اینکه فروش صادراتی آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، پنج هزار و ۲۴۸ تن بوده است و این شرکت موفق به فروش مجموع ۹۵ هزار و ۶۸۹ تن آهن اسفنجی در بازار‌های داخلی و صادراتی شده است.

«ارفع» موفق شد طی ۱۱ ماه سال جاری، ۱۹۳ هزار و ۴۵۳ شمش فولادی را روانه بازار‌های صادراتی کند که این میزان حاکی از رشد ۵ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در ۱۱ ماه سال پیش، ۱۸۴ هزار و ۳۵ تن شمش فولادی را صادر کرده بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۹ ماه امسال، توانسته است ۷۷۳ هزار و ۴۷۸ تن شمش فولادی را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در ۱۱ ماه سال گذشته، ۶۱۴ هزار و ۴۷۷ تن شمش فولادی را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند.

مجموع فروش شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، به ۸۶۹ هزار و ۱۶۷ تن محصول رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه پارسال توانسته بود در مجموع ۶۱۴ هزار و ۴۷۷ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند.

درآمد «ارفع» ۴۴ درصد افزایش یافت

افزایش ۱۲ درصدی درآمد صادراتی شمش فولادی «ارفع»

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت آهن و فولاد ارفع از محل فروش شمش فولادی خود در بازار داخلی طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱، توانسته است ۸۲ هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، رشد ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، موفق شده بود ۵۶ هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار داخلی به دست آورد.

«ارفع» در ۱۱ ماه امسال، توانسته است درآمد ۶ هزار و ۹۰۵ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند. ضمن اینکه درآمد صادراتی حاصل از فروش آهن اسفنجی ارفع طی این مدت، ۴۰۴ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال بوده است و این شرکت موفق به کسب درآمد هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریالی از فروش آهن اسفنجی در بازار‌های داخلی و صادراتی شده است.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه سال جاری، ۲۸ هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار‌های صادراتی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۱۲ درصدی است. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰، توانست ۲۵ هزار و ۲۳۷ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال درآمد از صادرات شمش فولادی خود کسب کند.

کل درآمد فروش داخلی و صادراتی شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع در ۱۱ ماه امسال، به ۱۱۰ هزار و ۷۷۴ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۳۶ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، درآمد ۸۱ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال از فروش شمش خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

درآمد «ارفع» در پایان ۱۱ ماه سال جاری، به ۱۱۸ هزار و ۸۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۴۴ درصدی است. این شرکت موفق به کسب درآمد ۸۱ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال در پایان ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ شده بود.

درآمد «ارفع» ۴۴ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده