تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۳
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۹۴۷۷۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱/ خودرویی برای خرید نیست!

‌می‌متالز - قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. اما روند بازار امروز مانند روز‌های گذشته نبود و برخی از خودرو‌ها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش قیمت همراه شدند.

به گزارش می‌متالز، قیمت خودرو روز یکشنبه، ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌های گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ i که روز‌ها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با افزایش ۱۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز هشت میلیون تومان گران و در نرخ ۸۱۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روز‌های گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز دو میلیوت تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۳۳ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدار‌های بازار خودرو‌های داخلی است، امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۷۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱/ خودرویی برای خرید نیست!

قیمت خودرو‌های خارجی

در این میان، خودرو‌های خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودرو‌های تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز ۵۰ میلیون تومان ارزان شد و به دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روز‌های گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرد و در قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان ثابت ماند.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۱۰۱ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز، یکشنبه، ۲۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱/ خودرویی برای خرید نیست!

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، گفت: در حال حاضر نرخ ارز نوسانات زیادی را پشت سر می‌گذارد. به همین دلیل مردم به بازار‌های مختلف مراجعه می‌کنند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنند. یکی از این بازار‌ها نیز که حاشیه سود بالایی دارد، بازار خودروست.

او افزود: این روز‌ها بازار پررونق است و حتی نمایشگاه‌داران می‌گویند خودرویی برای خرید در بازار یافت نمی‌شود. به نظر می‌رسد اگر نوسانات ارزی کاهش یابد، قیمت خودرو نیز به همین روند کنونی خود ادامه می‌دهد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده