تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۱۷
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۹۴۹۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معادن سیستان و بلوچستان سهم مردم همین استان است

‌می‌متالز - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معادن سیستان و بلوچستان سهم مردم همین استان است بنابراین نباید خام‌فروشی صورت گیرد و همه باید به مسوولیت خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش می‌متالز، محمد کرمی در حاشیه نشست شورای اداری بزمان اظهار داشت: بزمان دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است، اما باید همه در میدان باشید و به صورت مداوم کار و تلاش کنید تا این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد.

وی افزود: خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد بنابراین اگر ما کار کردیم و در کف میدان بودیم قطعاً نتیجه این تلاش خود را خواهیم دید.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اختلاف موجب عقب افتادگی و به مثابه سم کشنده است بنابراین هوشیار باشید و از آن دوری کرده و با هم افزایی کار‌ها را به پیش ببرید.

وی بیان کرد: بزمان به عنوان یک محور مهم مواصلاتی باید یک مجموعه خدمات رفاهی داشته باشد، اما این مهم باید با مشارکت مردم صورت بگیرد.

کرمی ادامه داد: معادن سیستان و بلوچستان سهم مردم همین استان است بنابراین نباید خام‌فروشی صورت گیرد و همه باید به مسوولیت خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: در این استان هر کس تمایل به احداث مرغداری دارد هم زمین و هم مجوز در اختیار وی قرار داده و کارش را تسهیل می‌کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: زمین‌هایی که به روستاییان واگذار می‌شود باید بزرگ باشد تا فرد بتواند در آن به کشاورزی و باغداری خود بپردازد.

وی ادامه داد: باید امید را در بین جوانان رواج دهیم تا آینده این استان را رقم بزنند و افق آینده را نیز با آنان نشان دهید.

کرمی خاطرنشان کرد: ذهن جوان ایده ایجاد می‌کند و این ایده در نهایت به محصول تبدیل شده و نیاز مردم را برطرف خواهد کرد.

وی اذعان کرد: با تکیه بر عنایات الهی آینده این شهرستان و این استان روشن است و ما به شدت از مدیران کار میخواهیم و آنان باید در میدان به مردم خدمت کنند.

منبع: پرتال استان سیستان و بلوچستان

عناوین برگزیده