تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۹۵۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مبارزه در بازار "الماس"

می متالز - انجمن تولیدکنندگان الماس "DPA" امروز اعلام کرد که موج سوم Real Real Rare یک مبارزه الماس واقعی به وجود آمده است.
مبارزه در بازار "الماس"

به گزارش می متالز، براساس داده‌های گروه "De Beers"، این رقابت با عنوان "برای من، از من"، از قوی‌ترین موتور رشد صنعت الماس، یعنی خرید زنان الهام‌گرفته شده است و امروزه یک سوم از کل فروش جواهر فروشی در ایالات‌متحده را نشان می‌دهد. از طرفی یک بازار 43 میلیارد دلاری که در سال 2017 به میزان4درصد رشد داشته‌ نیز در کنار این موضوع به وجود آمده است.

فیلم‌های کمپین در 24 فوریه تحت پوشش اسکار که در آن تصاویر بسیاری از جواهرات دیده شد، درواقع شکاف تجاری سنتی بود. 
"کریستینا باکلی کییل، مدیرعامل آمریکای شمالی برای DPA، گفت:" real قبیله ای نادر و در حقیقت یک الماس است که آنها را به عنوان نماد نهایی واقعیت و اصالت در عشق و زندگی معرفی می کند. آخرین کمپین ما جشن تولد و شادی متمایز زنان در خرید الماس است که آنها با این کار، جشن می‌گیرند.
در واقع زیبایی از ویژگی های پایدار الماس طبیعی است. صنعت الماس باید نیازهای مختلف و ذهنیت خریدار زن را به رسمیت بشناسد و موقعیت خود را به طور مطلوب به او ارائه دهد.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده