تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۹۵۳۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نشست هم اندیشی مدیران ارتباط با مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو برگزار شد

می متالز - هشتمین نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران ارتباط با مشتریان(CRM) شرکت های عرضه کننده خودرو در ایران خودرو برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیران ارتباط با مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو برگزار شد

به گزارش می متالز، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: هدف از برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران ارتباط با مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو با دفتر بازرسی و بررسی ضرورت اصلاح قانون حمایت از مصرف مصرف کنندگان خودرو است.

وی بیان دیدگاه ها و سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت خودرو افزود: شرکت های عرضه کننده خودرو مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در نظر داشته باشند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در نهایت جهت هم افزایی در خصوص تکریم مشتریان، خواستار تداوم برگزاری این نشست ها براساس برنامه شد.

در ادامه این نشست میراخورلو، معاون بازرسی و نظارت- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت پیش روی صنعت خودرو خواستار رعایت کامل قانون حمایت و آئین نامه اجرایی آن شد.

در حاشیه این نشست از سایت فروش ایران خودرو، فرآیند فروش و پیش فروش از نزدیک بازدید شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد