تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۲۹۵۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد:

هدف گذاری برای اشتغال 21 هزار نفر در استان تهران

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از هدفگذاری اشتغال بیش از 21 هزار و 556 نفر در استان تهران در از محل اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 97 خبر داد.
هدف گذاری برای اشتغال 21 هزار نفر در استان تهران

به گزارش می متالز، یدالله صادقی با اعلام این خبر افزود: در تبصره 18 قانون بودجه، به دولت اجازه داده شده است که برای مردمی‌شدن اقتصاد و حداکثرسازی مشارکت اقتصادی، فرصت های شغلی را شناسایی و منابعی را از محل بودجه کشور در قالب تسهیلات به واحدهای صنعتی ومعدنی پرداخت کند.

به گفته صادقی، ابلاغ بسته های دولت در بخش تبصره 18 قانون بودجه باهدف ایجاد 270هزار فرصت شغلی با اختصاص 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای 31 استان کشور می باشد که سهم این استان از این منابع 13870 میلیارد ریال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره داشت که در این طرح تکمیل طرح های نیمه تمام واحد صنعتی و معدنی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، بازسازی و نوسازی واحد صنعتی، معدنی و تامین سرمایه در گردش برای واحدهای فعال صنعتی و معدنی از برنامه های در نظر گرفته شده در این طرح به شمار می رود.

او ادامه داد: بخشی از منابع در قالب کمک های بلا عوض درجهت گسترش خدمات کلینکی برای واحدهای در نظر گرفته شده است که سهم این استان نسبت به کل کشور3/10 درصدمی باشد.

صادقی در ادامه گفت: منابع این طرح به صورت تلفیقی از منابع بانکی و صندوق توسعه ملی است.

عناوین برگزیده