به گزارش میمتالز، همایش سراسری نمایندگیها و فروشگاههای مجاز شرکت گواه صبح پنجشنبه ۱۸اسفندماه در محل هتل المپیک تهران با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایرانخودرودیزل برگزار شد. در این همایش، مدیرعامل ایرانخودرودیزل با اشاره به این که خانواده بزرگ ایرانخودرودیزل شامل افراد زیادی است که از این گروه صنعتی سود میبرند، تاکید کرد: «وظیفه ماست که این خانواده بزرگ را به بهترین نحو حمایت کنیم تا حال و روز خوبی داشته باشد.» جواد توسلیمهر با اشاره به این که رکود سالهای گذشته مشکلات زیادی را برای شرکت و نمایندگیهای آن به وجود آورد خاطرنشان کرد: «امروز با همت و کوشش همکاران توانستهایم به رشد چشمگیری دست پیدا کنیم و شاهد کاهش چشمگیر مشکلات هستیم، این رشد بدون تغییر در معاونان و مدیران ارشد شرکت بوده تا ثابت کنیم ظرفیت و پتانسیل رشد در شرکت وجود داشته و حالا امروز ایرانخودرودیزل پرچمدار صنعت کشور است.» وی با اشاره به اینکه ایرانخودرودیزل و به تبع آن شرکت گواه از هزینه کردن برای نمایندگیها رویگردان نیستند، افزود: «ما برای رضایتمندی کامل مشتری هنگام مراجعه به نمایندگیها حاضریم هزینه کنیم تا مشتریان باز هم به خرید محصولات شرکت ترغیب شوند و این مهم با تعامل بیشتر و حل مشکلات نمایندگیها بین گواه و ایرانخودرودیزل دستیافتنی است.» توسلیمهر با اعلام اینکه هدف نهایی ما توسعه گروه صنعتی ایرانخودرودیزل است، تاکید کرد: «نمایندگیهای این گروه جدا از این خانواده بزرگ نیستند و رشد چشمگیر تیراژ تولید و همچنین حجم درخواست محصولات توسط مشتریان باعث شده است رضایت مشتری را بیشاز پیش سرلوحه کار قرار دهیم و رشد تولید باید بهموازات خدماترسانی مطلوب به مشتریان شرکت باشد.» وی تصریح کرد: «در این راستا، باید اطلاعات نمایندگیها به و خدمات آنها بهروز شود تا بتوانیم خدمات کاملی به مشتریان ارائه کنیم. باید شرکتهای بزرگ دنیا را الگو قرار دهیم و در ارائه خدمات مشتریان بهروز باشیم تا مشتری دغدغهای برای دریافت خدمات پس از فروش نداشته باشد.» مدیرعامل شرکت گواه نیز در این همایش با اشاره به این که شرکت گواه با نمایندگیهای ایرانخودرودیزل همپیمان شدهاند تا بهترین خدمات را به مشتریان و جامعه ارائه دهند، بیان کرد: «امسال تا ۱۲هزار خودرو تحت پوشش شرکت گواه قرار گرفتهاند و شرکت گواه با اقداماتی همچون تشکیل گواهیار، سامانه سینو و ساختارهای مناسبی همچنین بستهبندی محصولات به ارایه هرچه بهتر خدمات به مشتریان اقدام کرده است.» پیمان سنندجی افزود: «در نمایندگیهای ایرانخودرودیزل هر مشتری یک پروفایل مشخص دارد و شناسایی مشتریان و چگونگی توزیع قطعات کاملا قابل رصد است و هر مشتری میتواند با داشتن گواهکارت در نمایندگیها، دسترسی به خدمات داشته باشد.»