تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۴۲
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۲۹۳۴۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
صنعت اراک یک گام به جلو

هپکو در مسیر تولید محصولات برقی

‌می‌متالز - مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در بازدید از هپکو: دامپتراک برقی ۱۰۰ تنی ساخت این شرکت تا چهارماه آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در جریان بازدید از شرکت هپکو اراک، گفت: شرکت ایران‌خودرو در زمینه تولیدات انواع خودرو‌های سواری، اتوبوس، مینی‌بوس، ون، اتوبوس بین شهری، کامیون، کمپرسی، کشنده و کامیونت فعالیت می‌کند و حرکت به سمت تولید محصولات برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

آن طور که جواد توسلی مهر می‌گوید: با توجه به افزایش تولیدات و تنوع محصولات این شرکت و نیاز به همکاری با دیگر واحد‌های صنعتی کشور، این سفر به استان مرکزی انجام شد و اکنون این امکان وجود دارد که از ۶ ماه آینده تولید انبوه محصولات برقی را شاهد باشیم.

او با بیان این که بسیاری از مسائل شرکت هپکو در تهران قابل حل است و می‌توان با همکاری‌های برون بخشی تمام ظرفیت این واحد تولیدی را به کار گرفت، پیش‌بینی کرد نخستین نمونه دامپتراک‌های ۱۰۰ تنی برقی تا چهار ماه آینده رونمایی شود.

توسلی‌مهر این را هم گفت که در راستای تکمیل سبد محصولات ایران‌خودرو دیزل و برای تکمیل زنجیره ارزش امکان انجام کار مشترک با هپکو وجود دارد و در صورتی که از نظر قیمتی به توافق برسیم امکان خرید شرکت هپکو و استفاده از این شرکت بالا است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده