تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۹۳۴۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل خبر داد؛

رونمایی از نخستین نمونه دامپتراک‌های برقی ایران‌خودرو تا ۴ ماه آینده / امکان انجام کار مشترک با هپکو وجود دارد

‌می‌متالز - مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان اینکه ظرفیت‌هایی در این شرکت فراهم شده که تمام محصولات تجاری ساخت این شرکت برقی شود، گفت: این امکان وجود دارد که از ۶ ماه آینده تولید انبوه محصولات برقی را در این شرکت داشته باشیم.

به گزارش می‌متالز، جواد توسلی‌مهر در جریان بازدید از شرکت هپکو اراک، افزود: پیش‌بینی می‌شود نخستین نمونه دامپتراک‌های ۱۰۰ تنی برقی ساخت این شرکت تا ۴ ماه آینده رونمایی و به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: شرکت ایران‌خودرو در زمینه تولیدات انواع خودرو‌های سواری، اتوبوس، مینی‌بوس، ون، اتوبوس بین شهری، کامیون، کمپرسی، کشنده و کامیونت فعالیت می‌کند و حرکت به سمت تولید محصولات برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل اظهار داشت: این شرکت بزرگترین تولیدکننده خودرو‌های دیزلی خاورمیانه با ظرفیت تولید ۴۱ هزار دستگاه است که البته زیرساخت‌های تولید این تعداد دستگاه اخیراً فراهم و عملیاتی شده است.

توسلی‌مهر تصریح کرد: با توجه به افزایش تولیدات و تنوع محصولات ایران‌خودرو دیزل و نیاز به همکاری‌های صنعتی با واحد‌های صنعتی کشور، این سفر به استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی انجام شده است.

وی بیان داشت: در سفر به استان مرکزی از ظرفیت‌های مختلف صنعتی این استان بازدید شد و امید است با همکاری مسوولان اقدامات خوبی در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها انجام شود.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل تأکید کرد: بسیاری از مسائل شرکت هپکو در تهران قابل حل است و می‌توان با همکاری‌های برون بخشی تمام ظرفیت این واحد تولیدی را به کار گرفت.

توسلی‌مهر ابراز داشت: در راستای تکمیل سبد محصولات ایران‌خودرو دیزل و برای تکمیل زنجیره ارزش امکان انجام کار مشترک با هپکو وجود دارد و در صورتی که از نظر قیمتی به توافق برسیم امکان خرید شرکت هپکو و استفاده از این شرکت بالا است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده