تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۵
بازدید: ۵۷۴
کد خبر: ۲۹۵۸۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری تور راهیان پیشرفت و بازدید دانشجویان از صنایع معدنی جنوب کرمان

‌می‌متالز - اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با برگزاری تور راهیان پیشرفت شرایط بازدید اقشار مختلف مردم از دستاورد‌های انقلاب را فراهم کرده است.

به گزارش می‌متالز، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با هدف بیان دستاورد‌های انقلاب و آشنایی مردم بویژه جوانان با اقدامات انجام شده در جنوب کرمان، با برگزاری تور راهیان پیشرفت شرایط بازدید اقشار مختلف مردم از دستاورد‌های انقلاب در جنوب کرمان را فراهم کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه بازدید دانشجویان دانشگاه جیرفت از معدن و کارخانه مس سرگز اسفندقه اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تببین و بیان دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در جنوب کرمان، بازدید‌های متعددی را برای اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید دانشگاه ها، اصناف، دانش آموزان، دانشجویان و... برنامه ریزی کرده است که با هماهنگی با دستگاه‌های زیربط انجام خواهد شد.

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه نیاز جامعه امروز بویژه قشر جوان، آگاهی و اطلاع از اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: با توجه به تهاجم رسانه‌های غربی و معاند که نسل جوان ما را هدف قرار داده اند باید کار‌های انجام شده در جنوب کرمان را طی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان نمود تا مانع از توجه جوانان به هجمه‌ها و فریبکاری دشمنان شد.

وی افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان پیشتاز در بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب با برگزاری این تور‌های راهیان پیشرفت، ضمن آشنا نمودن دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و... با اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان، فرصت آشنایی با روند استخراج از معادن و تولید در کارخانه‌ها را برای آنان فراهم می‌نماید.

مروجی فرد بیان داشت: بواسطه صنایع معدنی احداث شده در جنوب کرمان، فرصت آموزش عملی با انجام بازدید‌های علمی از معادن وکارخانه‌های این منطقه ایجاد شده است که می‌تواند باعث افزایش سطح علمی دانشجویان و اساتید و... شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده