تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۳
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۲۹۵۹۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کسب تندیس سرآمدی در فعالیت‌های زیست محیطی و مسوولیت اجتماعی توسط سیمیدکو

‌می‌متالز - همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسوولیت اجتماعی در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) به عنوان شرکت سرآمد در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مسوولیت اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسوولیت اجتماعی در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با حضورآقایان، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع مجلس، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از دانشجویان و اساتید این حوزه برگزار شد.

در این همایش از شرکت‌های فعال و سرآمد در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مسوولیت اجتماعی با رویکرد اهتمام به مسوولیت‌پذیری اجتماعی در حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و زیست محیطی کشور تقدیر به عمل آمد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) از پیشگامان حفظ و حراست از محیط زیست با اجرای پروژه‌های بزرگ زیست محیطی و بازیابی و احیای آب در کشور است که در این همایش از محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت نیز تجلیل شد.

منبع: مجله خبری شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد 

عناوین برگزیده