تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۲۶
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۹۶۴۰۵
سرویس خبر : متالورژی و مواد
با پیگیری فرماندار ازنا صورت گرفت؛

استخدام پدر ۳ قلو‌های ازنایی در شرکت فروآلیاژ

‌می‌متالز - به پیشنهاد فرماندار ازنا و موافقت مدیرعامل شرکت صنایع فروآلیاژایران پدر ۳ قلو‌هایی ازنایی استخدام این شرکت شد.

به گزارش می‌متالز، در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت و همچنین طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طی مراسمی با حضور فرماندار ازنا، مدیرمنابع انسانی شرکت فروآلیاژ، حکم استخدام پدر ۳ قلو‌ها توسط فرماندار ازنا تقدیم وی شد.

محمدرضا فاتحی اظهار کرد: دولت سیزدهم با هدف کاهش مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت، خدمات مستمری و غیر مستمری از خانواده‌ها دارای فرزند چند قلو در دستور کار قرار داده است و به تبع آن، ما هم خود را ملزم به حمایت از خانواده‌ها و به خصوص خانواده‌های دارای فرزند چند قلو می‌دانیم.
وی افزود: از بدو اطلاع از تولد سه قلو‌های ازنایی ضمن حضور در منزل این خانواده دستور تشکیل پرونده برای وی را صادر و اقدامات حمایتی برای این خانواده در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ازنا ضمن تبریک به پدر چند قلو‌ها عنوان کرد: حمایت از جوانی جمعیت کشور را قانون لازم الاجرا و خواسته رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و اجرای آن را لازم الاجرا برای همه دستگاه‌های اجرایی و‌دیگر بخش‌ها دانست.

وی در پایان از تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فرمانداری شهرستان ازنا خبر داد و بیان داشت: از مجموعه مدیریت فروآلیاژ ایران بدلیل اهتمام به اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین استخدام پدر سه قلو‌ها صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در ادامه رحیمی مقدم مدیر منابع انسانی شرکت صنایع فروآلیاژ ایران ضمن تبریک تولد سه قلو‌های ازنایی گفت: شرکت صنایع فروآلیاژ ایران همواره در حوزه بهبود و ارتقاء امور اجتماعی شهرستان نقش بسزایی داشته است و وظیفه خود می‌داند در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و همچنین حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش خود را کند.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده