تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۹۶۶۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرماندار:

گمرک هشترود راه اندازی می‌شود/ گام‌های بزرگ شهرستان برای توسعه صنعت و کشاورزی

‌می‌متالز - فرماندار هشترود گفت: در تمامی عرصه‌ها نسبت به توسعه، متوازن حرکت کرده و برای جهش و توسعه در حوزه صنعت و تولیدات کشاورزی گام‌های بیشتری برداشته‌ایم.

به گزارش می‌متالز، علیرضا توری روز پنجشنبه در نشست خبری، خاطر نشان کرد: علاوه بر ۵۶ میلیارد تومان اعتبار شهرستان هشترود برای اجرای کار‌های عمرانی، ۳۰ میلیارد تومان هم برای اجرای گازرسانی هزینه کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: نصب سی تی اسکن و تجهیز آن، اجرای برنامه‌هایی برای ساخت خانه‌های نهضت ملی مسکن و واگذاری آن به ۵۰۰۰ نفر، سرمایه گذاری در حوزه اشتغال و جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین کار‌ها در سال آینده خواهد بود.

وی افزود: عدم واریزی مطالبات کادر بیمارستان در حال پیگیری بوده و مسائل نیرو‌های شرکتی در آخرین کمسیون کارگری مطرح شده و قرار بر این شده است که به کارکنان شرکتی فیش حقوقی صادر شود و اگر واریزی کارکنان شرکتی طبق قانون کار نباشد با کارفرمای متخلف برخورد خواهد شد.

توری اضافه کرد: برای کمبود کادر درمان از جمله پرستار با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مذاکراتی انجام گرفته و کمبود پرستار در سال آینده مرتفع و مشکل نبود پزشک در روز‌های تعطیل، حداقل برای ایام نوروز رفع خواهد شد.

وی با بیان این‌که هیچ کمبودی در عرضه مرغ و گوشت در شهرستان نداریم، ادامه داد: هر اندازه که به کالا‌های اساسی و مواد خوراکی نیاز باشد، مسئولان ادارات متولی موظف به تامین موارد گفته شده هستند.

وی یادآور شد: ارتباط صنعت با دانشگاه در آینده نزدیک در هشترود با ایجاد دانشگاه علمی کاربردی سن ایچ با رشته‌های مرتبط بهبود خواهد یافت.

فرماندار هشترود از راه اندازی گمرک در هشترود خبر داد و گفت: با راه اندازی این گمرک، محصولات تولیدی منطقه به صورت مستقیم به کشور‌های همجوار صادر خواهد شد.

معاون فرماندار هشترود نیز در این نشست خاطر نشان کرد: خبرنگاران چشم و گوش ملت هستند و چکیده مسائل مردم را به مسئولان می‌رسانند تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

اسدالله حیدری اضافه کرد: همه مسئولان ادارات موظف به حل و فصل مشکلات مردم هستند چرا که؛ این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده