تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۹۶۷۴۸
سرویس خبر : اجتماعی
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان؛

با حمایت‌های مدیرعامل شرکت مس و رفع موارد بلاتکلیف مجموعه ورزشگاه شهدای مس به زودی بهره برداری می‌شود

‌می‌متالز - مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، پیمان ابروان در گفتگو با خبرنگار مس پرس در رابطه با پروژه احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: این طرح از سال ۸۲ در راستای انجام تعهدات و مسوولیت‌های اجتماعی در دستور کار شرکت ملی صنایع مس ایران قرار گرفت و از سال ۸۵ با خرید زمین و تهیه نقشه عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به بازنگری چند مرحله‌ای این طرح گفت: این طرح در راستای مطابقت با استاندارد‌های بین‌المللی به‌ویژه الزامات فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازنگری‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است.

ابروان با بیان این که ورزشگاه شهدای صنعت مس کرمان با ظرفیت ۳۰ هزار نفر بالاترین سطح کیفیت را در کشور برخوردار است، تصریح کرد: می‌توان این نوید را به هموطنان کرمانی بدهم که این ورزشگاه با توجه به مطابقت با استاندارد‌های سطح ۴ فیفا، بالاترین کلاس در حال حاضر جهان را داراست.

وی افزود: به‌علاوه برخی از قسمت‌های این طرح که برای مدت‌های مدید بلاتکلیف باقی‌مانده بودند، در بازدید‌های متعدد مدیرعامل شرکت ملی صنایع ایران تعیین تکلیف شد.

مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس با تاکید بر این حمایت‌های کامل و همه جانبه دکتر علی رستمی افزود: بر این اساس با دستور صریح ایشان از اواخر مردادماه گذشته یک مطالعه جامع به‌منظور کسب اطمینان از تعریف تمامی الزامات و نیاز‌ها تا مرحله بهره‌برداری صورت پذیرفت که درنهایت به تعریف قرارداد تتمه فعالیت‌های عمرانی این ورزشگاه منجر گردید که با عنایت به تصویب در هیات مدیره شرکت مس، ابلاغ گردید و عملاً وارد فاز پایانی این طرح شده‌ایم.

ابروان افزود: با توجه به رهنمود‌ها و حمایت‌های کامل مدیریت ارشد شرکت و تاکید ایشان، انشاءالله از روز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ عملیات اجرایی فاز پایانی را به‌صورت شبانه‌روزی آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در رابطه با سقف ناحیه تماشاچیان نیز با عنایت به همراهی کامل مدیرعامل و موافقت اخیر هیئت مدیره، انشالله این قسمت نیز پس از ابلاغ، اجرایی شده و بدینسان این استادیوم به طور کامل با استاندارد‌های روز بین‌المللی مطابقت خواهد کرد.

مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس کرمان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ به طور قطع سال خوبی برای این پروژه خواهد بود و به امید خدا به زودی مراسم افتتاحیه فاز ۱ را برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان از عنایت ویژه دکتر رستمی و اعضاء محترم هیات مدیره قدردانی کرد و از دیگر عواملی که در این پروژه همکاری داشته و زحمت کشیده‌اند به ویژه معاونت سابق توسعه ستاد جناب آقای مهندس بهروز رحمتی، مجریان سابق از جمله آقایان کهندل، آخوندی، شهبازی و نیز مدیر عامل شرکت متمم جناب آقای مهندس اشجع تشکر و قدردانی کرد.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده