تاریخ: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۲۹۷۱۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وضعیت ذخیره ارزی ایران متعادل است

‌می‌متالز - اگر سیاست‌های اقتصادی کشور، سیاست‌های علمی و اصولی باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که امسال نیز شاهد رشد اصولی تورم، آشکار شدن نشانه‌های مثبت خارج شدن از رکود و متعادل شدن بازار ارز باشیم.

به گزارش می‌متالز، نوسانات بازار ارز در ماه‌های آخر سال گذشته، آسیب‌های جدی به کسب و کار قشر متوسط وارد کرد. وزیر اقتصاد در اظهار نظری در سال گذشته اعلام کرده بود که در سال ۱۴۰۲ بر تلاطم بازار ارز غلبه کرده و شاهد روند کاهشی قیمت دلار و کنترل بر بازار ارز خواهیم بود.

وضعیت ذخیره ارزی ایران متعادل است
در همین رابطه «غلامرضا مرحبا»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم آستارا در مجلس، با اشاره به سخنان اخیر وزیر اقتصاد در خصوص کنترل بازار ارز در سال ۱۴۰۲، گفت: خوشبختانه اقتصاد ایران ظرفیت نظارت و کنترل بر بازار ارز را دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه کشور و بانک مرکزی از لحاظ ذخایر ارزی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

مرحبا در پایان عنوان کرد: اگر سیاست‌های اقتصادی کشور، سیاست‌های علمی و اصولی باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که امسال نیز شاهد رشد اصولی تورم، آشکار شدن نشانه‌های مثبت خارج شدن از رکود و متعادل شدن بازار ارز باشیم.

منبع: پایگاه خبری حیات طیبه

عناوین برگزیده