تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۴۷
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۹۷۲۵۰
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرکل صمت استان بوشهر اعلام کرد؛

رسیدگی به ۹۵۲۴ مورد درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۲۴

رسیدگی به ۹۵۲۴ مورد درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۲۴
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان بوشهر از دریافت ۹۵۲۴ مورد درخواست مردمی از طریق مرکز سامانه پاسخگویی (۱۲۴) در استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مهدی صفوی» مدیرکل صمت استان بوشهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی یک سال گذشته (در سال ۱۴۰۱) و براساس اطلاعات اخذ شده از سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴)، از مجموع ۹۵۲۴ فقره درخواست مردمی، تعداد ۱۸۹۶ مورد (۱۹.۹۱ درصد) در بخش اصناف نظیر گران‌فروشی، تقلب، کم‌فروشی، احتکار، اختفا و امتناع از عرضه کالا صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۵۵۷ مورد (۱۶.۳۵ درصد) در بخش طرح‌های صنعتی نظیر درخواست تسهیلات بانکی، معوقات بانکی، تعداد ۱۴۳ مورد (۱.۵ درصد) مربوط به امور صنایع و معادن نظیر کمبود نقدینگی، تامین سوخت مورد نیاز، خرید مواد اولیه و غیره، تعداد ۲۷ مورد (۲۸ درصد) مربوطه به بخش بازرگانی و تعداد ۵۹۰۱ مورد (۶۱.۹۶ درصد) مربوط به راهنمایی لازم در بخش‌های تخلفات واحد‌های صنفی و سایر بخش‌ها بوده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر با اشاره به گسترگی فعالیت‌ها در مرکز سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) افزود: ارائه خدمات با کیفیت به‌منظور تکریم به ارباب رجوع، یکی از اولویت‌ها در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است.

صفوی همچنین گفت: تعیین و استقرار واحد پاسخگویی در ورودی اداره جهت پاسخگویی سریع به مراجعان، تجمیع پاسخگویی به تماس‌های شماره ۱۲۴ مربوط به سراسر استان در واحد پاسخگویی مرکز استان، تهیه نرم افزار ارجاع شکایات واصله مردمی به ادارات تابعه شهرستانی و یا سازمان‌های اداری مرتبط، انجام راهنمایی‌های لازم به مراجعین و ذی‌نفعان و ارجاع آنان به واحد مربوطه، از جمله اقدامات مرکز پاسخگویی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده