تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۹۷۶۱۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش ۳۱ دلاری قیمت مس

‌می‌متالز - روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۴ درصد رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۹۶۶ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۱ فروردین ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، یک درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۶۶ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه، هشت هزار و ۹۳۵ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۹ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، با کاهش ۸۷۵ تنی، از ۶۴ هزار و ۷۲۵ تن به ۶۳ هزار و ۸۵۰ تن رسیده است.

افزایش ۳۱ دلاری قیمت مس

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با چهار دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۱۱ فروردین ماه، با افزایش پنج دلار بر تن همراه بوده است.

افزایش ۳۱ دلاری قیمت مس

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده