تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۹۷۶۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۳۶ دلار کاهش یافت

‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۴ درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۹۳۰ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۲ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۳۰ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، هشت هزار و ۹۶۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۲ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه، با افزایش دو هزار و ۲۵۰ تنی، از ۶۳ هزار و ۸۵۰ تن به ۶۶ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

قیمت مس ۳۶ دلار کاهش یافت

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با یک دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، با کاهش سه دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۳۶ دلار کاهش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده