تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۱
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۲۹۷۶۸۱
به عنوان اولین شرکت تازه وارد سال:

"پی پاد" با ۵۵۰ تومان کشف قیمت شد / آمار خریداران و تعداد سهمیه

‌می‌متالز - با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام پرداخت الکترونیک پاسارگاد، هر سهم این شرکت با کاهش آمار خریداران، ۵۵۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش می‌متالز، با آغاز فرآیند عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان اولین شرکت جدید سال در نهایت هر سهم "پی پاد" ۵۵۰ تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل ۳۶۰ میلیون سهم "پی پاد" با محدوده قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۵۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود که به هر کد معاملاتی، ۲۳۷ سهم ‏تخصیص داده شد.

به این ترتیب، یک میلیون ۵۷۹ هزار و ۲۳۸ نفر خریدار "پی پاد" شدند تا رکورد خریداران عرضه اولیه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ نفر خریدار در ۱۲ شهریور سال ۹۹ همچنان پابرجا بماند؛ بنابراین گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) با اخذ مجوز از بانک مرکزی ۳۰ بهمن سال ۸۴ در اداره ثبت شرکت‌ها در تهران با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون تومان به ثبت رسید و فعالیت را آغاز کرد.

منبع: بورس پرس
سرمایه شرکت با ۹۸۷ نیروی انسانی طی ۸ مرحله افزایش سرمایه به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است. ۷۲.۹ درصد سهام به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، ۱۳.۵ درصد سهام به شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان و ۱۳.۵ درصد سهام به شرکت کاشفان نواندیش پارس تعلق دارد. شرکت با هدف طرح‌های سرمایه گذاری برنامه افزایش سرمایه از ۳۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران را در دستور کار دارد.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده