تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۴۵۶
کد خبر: ۲۹۷۸۷۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

برنامه‌ریزی برای تولید ون شهری، کامیونت، کامیون و اتوبوس در زامیاد

‌می‌متالز - از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت. از همین رو، در سال جاری خودرو‌های تجاری جدید وارد بازار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: «از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت. از همین رو، در سال جاری خودرو‌های تجاری جدید وارد بازار می‌شود.»

محمدعلی تیموری در بازدید از شرکت زامیاد با یادآوری شعار سال، تجاری‌سازان گروه سایپا را به افزایش تولید و ارتقای کیفیت موظف و تاکید کرد: «جهت‌گیری گروه سایپا در سال جاری در راستای مهار تورم و افزایش تولید است. بنابراین، ضرورت دارد شرکت‌های گروه از ظرفیت و توان مهندسی موجود بیش‌از گذشته بهره ببرند.» او با اشاره به شکوفایی شرکت زامیاد در سال گذشته، عملکرد این شرکت را در حوزه‌های تولید و کیفیت بسیار مناسب عنوان و بیان کرد: «به‌رغم چالش‌های موجود در صنعت خودرو تجاری، شرکت زامیاد توانست با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت نیروی انسانی، ضمن رشد تولید و ارتقای کیفیت، در زمینه توسعه محصول نیز اقدامات مناسبی انجام دهد که ثمره آن را در سال جاری خواهیم دید.»

سیدمحسن مرتضوی، مدیرعامل شرکت زامیاد نیز در این بازدید، تولید ۴۸هزار و ۴۸ دستگاه انواع خودرو‌های تجاری سبک در سال گذشته در این شرکت را کم‌نظیر دانست و گفت: «با حمایت‌های گروه سایپا و در راستای تحقق شعار سال، برنامه افزایش صد درصدی تولید را در برنامه خواهیم داشت.» او با اشاره به تنوع سبد محصولات شرکت زامیاد، خاطرنشان کرد: «با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امیدواریم بتوانیم در سال جاری علاوه‌بر تولید انواع وانت و پیکاپ، خودرو‌هایی مانند ون شهری، کامیونت، کامیون و اتوبوس را وارد بازار خودرو‌های تجاری کنیم.»

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده