تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۹۸۱۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در اسفندماه سال ۱۴۰۱؛

تراز تجمیعی مثبت در بیمه ملت

‌می‌متالز - "ملت" تا پایان اسفندماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۹۴۸ میلیاردتومانی برسد.

به گزارش می‌متالز، شرکت بیمه ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت‌نظر خود به درآمد ۴۳۰ میلیاردتومانی رسید، میزان درآمد تجمیعی که "ملت" در پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۳ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان بود.


بیمه ملت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه سال ۱۴۰۱ میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با ۳ هزار و ۶۵ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای با میزان درآمدی که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره شناسایی کرد به میانگین درآمدی ۲۶۵ میلیارد تومان دست‌یافت.

روند درآمدزایی "ملت"

بیمه ملت در آخرین ماه از سال ۱۴۰۱ درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۱۴۶ میلیارد تومان (۵۱ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در اسفندماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد، "ملت" در این دوره ۴ درصد افزایش را در پی داشت.


"ملت" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در اسفندماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۱۱۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۲۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای "ملت" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۶۹ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۶ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد، "ملت" تا پایان اسفندماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۹۴۸ میلیاردتومانی برسد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده