تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۴۹
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۲۹۸۲۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خطاب به سازمان بورس اعلام شد:

درخواست بانک غایب ۱۹ ماهه برای تعیین تکلیف قرارداد و بازگشایی نماد

‌می‌متالز - بانک مشمول تعلیق آینده و غایب ۱۹ ماهه، خواستار تصمیم گیری هیات مدیره سازمان بورس جهت تعیین تکلیف قرارداد دو زیرمجموعه و بازگشایی نماد شد.

به گزارش می‌متالز، بانک آینده با اشاره به تداوم تعلیق نماد تا پایان فروردین ماه به دلیل ابهامات موجود، خواستار تصمیم گیری هیات مدیره سازمان بورس جهت تعیین تکلیف قرارداد دو زیرمجموعه و بازگشایی نماد شد.

بر اساس این گزارش، شعبان مرادی سرپرست "وآیند" عطف به نامه ششم فروردین در خصوص تعلیق نماد تا پایان فروردین ماه به دلیل ابهامات موجود در وضعیت شفافیت اطلاعات اعلام کرد: این بانک هرگونه اطلاعات و موارد مستلزم افشا که در اختیار هیات مدیره بوده را در سامانه کدال افشا و اطلاع رسانی کرده و هیچ گونه عدم شفافیت اطلاعاتی در چارچوب رعایت دستورالعمل وجود ندارد.

درخواست بانک غایب ۱۹ ماهه برای تعیین تکلیف قرارداد و بازگشایی نماد

در ارتباط با اجرای قرارداد فی مابین شرکت توسعه بین الملل ایران مال و شرکت تجارت ایران مال، طی مکاتبات متعدد به استناد تبصره یک ماده ۱۶ قانون توسعه ابزار‌ها و نهاد‌های مالی جدید مبنی بر " در صورتی که ارائه دهنده اطلاعات اسناد مدارک و گزارش اعلام کند موارد ارائه شده جزو اسرار تجاری وی محسوب و غیر قابل انتشار است، موضوع در هیات مدیره سازمان مطرح و تصمیم گیری می‌شود. تصمیم گیری هیات مدیره سازمان در خصوص موضوع لازم الاتباع و مبنای اقدام خواهد بود. " ارائه رهنمود در خصوص افشای قرارداد مذکور مورد درخواست قرار گرفته که متاسفانه تاکنون هیچ گونه پاسخی دریافت نشده است.

درخواست می‌شود دستور دهید مراتب به هیات مدیره سازمان بورس به منظور تصمیم‌گیری و ارائه رهنمود لازم اعلام شود تا اقدامات لازم جهت تعیین تکلیف برای قرارداد مذکور و بازگشایی نماد این بانک به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران معمول شود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده