تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۹۸۴۴۵
سرویس خبر : اجتماعی
سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان:

امیدواریم به جمع چهارتیم نهایی صعود کنیم/عملکرد داوران سلیقه‌ای است

‌می‌متالز - سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: برای پیروزی برابر مهرام تهران هم قسم شده‌ایم.

به گزارش می‌متالز، ناصر عباس زاده در خصوص مصاف با مهرام تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول بسکتبال کشور، افزود: بازی نخست در بندرعباس دیداری نفسگیر و جذاب بود و رقابت نزدیکی بین تیم‌های فولاد و مهرام شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه فشار سنگینی بر روی بازیکنان بود و هر دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند و همین امر بازی را به وقت اضافه کشاند، تصریح کرد: به خوبی در وقت‌های اضافه از اشتباهات بازیکنان مهرام و بدن نا آماده‌شان بهره بردیم و باعث شد نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

عباس زاده در خصوص دیدار‌های بعدی دو تیم در تهران، خاطرنشان کرد: بازی برابر مهرام در تهران سخت و دشوار است، اما تمامی بازیکنان و کادرفنی هم قسم شده اند که یکی از دیدارهایمان در تهران را پیروز شویم به جمع چهارتیم نهایی صعود کنیم.

وی با گلایه از عملکرد داوران در دیدار نخست، عنوان کرد: هر داوری به بندرعباس سفر می‌کند تکنیک خاص خود را به کار می‌برد.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه در بندرعباس از سیستم داوری ویدئویی بهره می‌بریم، اضافه کرد: چندین مرتبه از داوران خواستیم که در صحنه‌های مشکوک از این سیستم بهره ببرند، اما قبول نکردند.

وی در پایان گفت: نمی‌شود که هر داوری با سبک و قانون خاص خودش قضاوت کند بلکه باید به قوانین احترام بگذارد و در کمال انصاف و عدالت سوت بزند و امیدوارم فدراسیون بسکتبال در دیدار‌های آتی از وجود داوران با تجربه‌تر و منصفی بهره ببرد، زیرا برای تک تک امتیازات زحمت کشیده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشحویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده