تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۲۹۸۶۳۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
فریب مخاطب با هدف سودجویی

واکنش ایران خودرو به محتوا‌های تخریبی پژو ۲۰۷

‌می‌متالز - در پی انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی درخصوص استحکام قطعات و مجموعه‌های محصول پژو ۲۰۷، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هدف محتوای منتشر شده، تخریب صنعت خودرو، سودجویی، فریب و جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش می‌متالز، در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است:

در ویدئوی منتشر شده، هیچ مبنایی بر نحوه ارزیابی کیفیت خودرو با این روش که کاربر خودرو با تمام وزن و فشار دست، قطعات پلیمری و سایر قطعات خودرو را دچار فشار نامتعارف کرده و انتظار دارد قطعات انعطاف نداشته باشند، وجود ندارد.

این اطلاعیه عنوان می‌کند، بخشی از خاصیت اقلام پلیمری به دلیل نوع ساختار و مصرف در ناحیه مشخص، انعطاف پذیری است که در تمام خودرو‌های روز دنیا نیز وجود دارد و طرح این ادعا از سوی نشر دهنده ویدئو هیچ گونه مبنای فنی ندارد.

تمامی مراحل ساخت و تولید خودرو و قطعات طبق طرح‌های آزمون تعریف شده بوده و خودرو قبل از تجاری سازی نهایی از مراحل متعدد کنترلی و نظارتی داینامیک و استاتیک عبور و آزمون‌های متعددی را طی می‌کند؛ ورق‌های به کار رفته در محصولات ۲۰۶ و ۲۰۷ نیز طبق استاندارد‌های تعریف شده است.

اطلاعیه ایران خودرو ضمن تاکید بر استقبال از انتقاد‌های سازنده از سوی مخاطبان، ویدئو منتشر شده را در مسیر تخریب صنعت خودرو کشور و دارای اهداف سودجویانه دانسته و تصریح می‌کند؛ برای ارایه انتقادات و پیشنهادات، درگاه‌های ورودی مشخصی از جمله مدیریت ارتباط با مشتریان وجود دارد که به طور حتم گروه صنعتی ایران خودرو موارد مطرح شده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده