تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۴
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۹۹۰۰۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس مطرح کرد:

برنامه‌های قابل قبول وزارت صمت در حوزه خودرو/ نقش مهم وزارت صمت در تحقق شعار سال

‌می‌متالز - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های قابل قبول وزارت صمت برای حل مشکلات موجود در حوزه خودرو اعلام کرد که رشد اقتصادی در حوزه صنعت بیشتر از سایر حوزه‌ها بوده است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» عضو کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: وزارت صمت می‌تواند نقش نخست را در عملی کردن شعار سال ایفا می‌کند یعنی رشد تولید و به طبع آن مهار قیمت‌ها که باعث مهار تورم می‌شود.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد وزارت صمت در سال ۱۴۰۱، افزود: رشد صنعت یا رشد اقتصادی در حوزه صنعت بیشتر از سایر حوزه‌هاست که نشان می‌‎دهد واحد‌های صنعتی خصوصا واحد‌های راکد، احیا شده و عملکردشان افزایش داشته است.

نماینده تبریز و رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در خصوص صنعت خودرو هم اظهار کرد: وزارت صمت وعده‌هایی در حوزه‌های کیفی‌سازی، تولید بالاتر و واردات خودرو ارائه داد که بخشی از آن عمل شده است.

وی با اشاره به عملکرد بهتر وزارت صمت نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: ارتقای کیفیت خودرو در داخل، افزایش تولید و واردات خودرو در حد نیاز مردم، یک مجموعه است که می‌تواند مشکل صنعت خودرو را برطرف کند که وزارت صمت در این حوزه برنامه‌های خوب و قابل قبولی دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده