تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۹۹۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبر داد:

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی گیلان مشخص شد

می متالز - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی گیلان پس از برگزاری انتخابات در رشت نتایج را اعلام کرد.
نتایج انتخابات اتاق بازرگانی گیلان مشخص شد

به گزارش می متالز، فرهاد دلق پوش به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان پس از برگزاری انتخابات در رشت نتایج را اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان کرد: از 29 نفر بعنوان کاندیدای شرکت در انتخابات از بین آنها 15نفر برای یک دوره چهارساله بعنوان اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی گیلان انتخاب شدند که به ترتیب آقایان؛هادی تیزهوش تابان ،علیرضا آقازاده ، قاسم رضائیان، هادی داداش زاده، مهران فکری، امیر پورنصیر، ایرج محبوبی ، علیرضا صنعت کار، حجت نقاش زادگان، بهمن لطیفی، سامان نظری معافی، عبدالنبی جورک ، طاهر زمردنیا ، محمدعلی شجاع پور و غلامحسین نوروز نژاد، بیشترین آراء را کسب نمودند.

دکتر دلق پوش اظهار داشت: این افراد منتخب با برگزاری انتخابات داخلی نسبت به انتخاب هیئت رئیسه در بین این انتخاب شدگان اقدام خواهند کرد.

یکی از پارامترهای ثبت نام در انتخابات مذکور دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه عضویت معتبر اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی بوده و این انتخابات هر چهار سال یکبار در اتاق بازرگانی جهت استفاده از تجارب و توانمندی های اعضای اتاق بازرگانی در کل کشور برگزار می گردد.

وی گفت: اتاق بازرگانی یکی بزرگ ترین تشکل های اقتصادی بخش خصوصی است و هدف از تشکیل آن هم کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه اقتصاد کشور، تبادل افکار و بیان آراء و عقاید مدیران صنعتی، معدنی، کشاورزی و‌ بازرگانی است.

دلق پوش تصریح کرد: این تشکل مهم بخش خصوصی با توجه به وظایف متنوعی و مهمی که در بعد داخلی و خارجی برای آن تعریف شده، از اهمیت و جایگاه ویژه ای در ساختار و تصمیم سازی های اقتصادی کشور برخوردار است و به همین دلیل هم ورود به آن با رای فعالان بخش خصوصی ، بسیار مهم است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان گفت: در اجرای مواد ۱۲ و ۱۳ و تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی کشور نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی روز شنبه ۱۱ اسفند ماه سال جاری در محل اتاق‌های بازرگانی برگزار شد و در این دوره 850 نفر دارای کارت عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان هستند که 676 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

عناوین برگزیده