تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۹۹۳۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
گردهمایی کشوری

گردهمایی مدیران، مسوولان و کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها و شورای مرکزی با حضور دکتر بستامی، رییس سازمان در سمینار آموزشی فناوری اطلاعات

‌می‌متالز - نخستین گردهمایی کشوری سازمان نظام مهندسی معدن ایران در سال جدید با مشارکت مدیران، مسوولان و کارشناسان سازمان استان‌ها و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و نمایندگانی از شورای مرکزی و مدیران سازمان مرکزی در راستای ادامه اجرای برنامه هوشمندسازی فرآیند‌های این سازمان به همت بخش فناوری اطلاعات در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این رویداد، نمایندگانی از سازمان‌های نظام مهندسی معدن استان‌های تهران، کرمان و همدان به صورت حضوری و همکاران سایر استان‌ها به صورت مجازی شرکت داشتند.

رضا بستامی، رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به لزوم مشارکت موثر و پویای کلیه سازمان‌های استانی در راستای تحقق اهداف برنامه هوشمندسازی که رعایت قوانین و مقررات، برقراری عدالت در ارجاع کار، نظارت بر حسن اجرای امور و همچنین ایجاد شغل برای متخصصان بخش معدن و صنایع معدنی کشور از اهم آن می باشند، ضمن تاکید بر انجام فرایند‌ها از طریق سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن (سنم)، از سازمان استان‌ها خواست تا موارد استثنای مربوط به استان خود را کتبا اعلام نمایند تا در صورت نیاز، بخش‌هایی از این سامانه، بومی سازی گردد. الناز بلوری فرد؛ مدیر بخش فناوری اطلاعات سازمان نیز ضمن معرفی بخش‌های جدید سامانه سنم از اتصال این سامانه به درگاه ملی مجوز‌ها خبر داد. سازمان نظام مهندسی معدن، تنها نهاد عمومی در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور با بیش از ۴۵ هزار عضو متخصص در رشته‌های معدن، زمین شناسی، متالورژی استخراجی، نقشه برداری و سایر رشته‌های مرتبط است که بر اساس قانون تشکیل شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده