تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۵:۱۶
بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۲۹۹۴۲۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در نشست هم اندیشی واحد‌های تولیدی شهربابک عنوان شد:

کاتد پالایشگاه خاتون آباد شهرت جهانی دارد

‌می‌متالز - نشست هم اندیشی واحد‌های تولیدی صنعتی شهربابک با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان، مدیرکل صمت استان کرمان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، امام جمعه و فرماندار شهربابک و تنی چند از مسوولین استانی و مسوولین شهرستان به میزبانی مجتمع مس شهربابک برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، معاونت بهره برداری مجتمع مس شهربابک در این نشست با اشاره به موفقیت‌ها و رکورد‌های جدید تولید در یکسال گذشته گفت: مجتمع مس به عنوان بزرگ ترین بنگاه اقتصادی شهرستان، در سال‌های اخیر که تولید جزو اولویت‌های کشور محسوب می‌شود توانسته است در بخش‌های مختلف از جمله استخراج معدن، کنسانتره مصرفی، تولید آند، تولید اکسید مولیبدن، تولید اسید سولفوریک و تولید کاتد رکورد‌های قابل توجهی را به ثبت برساند.

مهندس رامین طبسی نژاد با اشاره به کیفیت تولید در مجتمع مس شهربابک گفت: کاتد تولیدی پالایشگاه خاتون آباد جزو با کیفیت‌ترین کاتد‌های تولید در کشور و حتی دنیاست به طوری که کاتد این کارخانه با شهرت جهانی که پیدا کرده است مورد توجه خاص شرکت‌های صنعتی در سایر کشورهاست.

در این نشست مهندس حسانی به نمایندگی از مجتمع مس شهربابک به موانع تولید در مجتمع مس شهربابک اشاره کرد و گفت: مجتمع مس شهربابک در خصوص دریافت زمین مورد نیاز، صدور برخی مجوز‌ها و تامین سوخت برخی واحد‌ها دچار مشکل است و حل این مشکلات نیازمند نگاه ویژه مسوولین استان و شهرستان است.

در این نشست که با هدف بررسی موانع تولید و تعامل و ارتباط بیشتر واحد‌های تولیدی و صنعتی شهربابک برگزار شد، نمایندگان برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی به بیان مشکلات خود پرداختند و در پایان از واحد‌های نمونه‌ی صنعتی تقدیر شد.

کاتد پالایشگاه خاتون آباد شهرت جهانی دارد

عناوین برگزیده