تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۰۰۸۷۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۱۰۶ دلار افزایش یافت

‌می‌متالز - روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۳ درصد افزایش یافت و به هشت هزار و ۵۷۱ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۰۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۸ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۵۷۱ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه، هشت هزار و ۴۶۵ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، ۱٫۲ درصد معادل ۹۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۷ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، با افزایش یک هزار و ۸۷۵ تنی، از ۶۲ هزار و ۶۷۵ تن به ۶۴ هزار و ۵۵۰ تن رسیده است.

قیمت مس ۱۰۶ دلار افزایش یافت

طبق نمودار ۲، روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۵ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه، با کاهش هشت دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱۰۶ دلار افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده