تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۰۱۴۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد

رابطه مستقیم معرفی ظرفیت‌های اقتصادی با افزایش جذب سرمایه‌گذاران

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت تاثیر بسیار زیادی در جذب سرمایه گذاران دارد، گفت: تمام رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی نقش اساسی در معرفی توانمندی‌های مختلف اقتصادی و هدفمندتر شدن اقدامات در راستای تحقق شعار سال دارند.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان در نشست مشترک روسای سازمان‌های صمت و صدا و سیمای استان با جمعی از مدیران بخش خصوصی و اقتصادی با محوریت تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و مهار تورم و نقش رسانه ملی در تسهیل فضای کسب و کار استان افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری برگزاری نشست‌های هم اندیشی با حضور فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی به منظور احصای مسائل و مشکلات اهمیت زیادی دارد.

وی بر ضرورت ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مدون و اقدامات مورد نیاز علاوه بر رفع موانع و مشکلات، در نهایت موجب افزایش میزان تولید در استان می‌شود.

در این جلسه فعالان اقتصادی در بسیاری از رشته صنعت‌ها مانند فولاد، لوازم خانگی، شیشه و قطعه‌سازی بر مطالبه گری رسانه ملی، شفاف سازی، ایجاد همدلی، معرفی کالا‌های ایرانی، تامین انرژی، وضعیت اعطای تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی و تبیین مسائل تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی تاکید کردند. همچنین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی فعالان صنایع فولاد، چرم و لوازم خانگی در این نشست بررسی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده