تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۰۱۵۱۱
سرویس خبر : اجتماعی
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش بی بدیل روابط عمومی در ارتقای جایگاه سازمان‌ها

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی در احصا روابط معنوی انسانی و ارتباط با رسانه‌ها در مجموعه‌های خصوصی و دولتی جایگاه بی بدیلی دارد.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان در سمینار تخصصی مدیریت تشریفات روابط معنوی انسانی نتوانسته همسان با پیشرفت تکنولوژی و فضای دیجیتالی رشد کند، گفت: اینجا وظیفه روابط عمومی برای ایفای نقش در ارتقا جایگاه مجموعه‌های دولتی و خصوصی بی بدیل است.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و کارخانجات بزرگ باید اهمیت بیشتری به موضوع روابط عمومی قائل باشد، گفت: متاسفانه همچنان شاهد این هستیم که مجموعه‌های بزرگ و کوچک دارای روابط عمومی نیستند و همین موضوع سبب مشکلات بزرگی شده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی نه تنها در رفع موانع تولید و کمک به رشد گسترش کسب و کار‌ها می‌تواند ایفای نقش کند، افزود: نقش روابط عمومی در ارتباطات نیز قابل چشم پوشی نیست و ارتباط با رسانه‌ها باید قوت بگیرد تا استان تراز اول در حوزه معیشت و قطب درخشان فضای اقتصاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: تراکتور در تاریخ تاسیس خود رکورد تولید را شکست و این بسیار ارزشمند است، اما متاسفانه شاهد قاچاق تراکتور هستیم و این تهدیدات باید احصا شود و اطلاع رسانی‌ها به خوبی انجام شود.

منبع: آژانس خبری تحلیلی نصر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده