تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۳۰۱۳۶۷
سرویس خبر : اجتماعی

سلیمی: مس سونگون به معنای واقعی کلمه باشگاه است/ نقش رستمی در موفقیت نارنجی‌پوشان

‌می‌متالز - مدیر تیم فوتبال بانون مس سونگون ورزقان گفت: این مجموعه به معنای واقعی کلمه باشگاه بوده و دیگر تنها به نام تیم فوتسال شناخته نمی‌شود.

به گزارش می‌متالز، سبا سلیمی اظهار داشت: بعد از فاز استعدادیابی اولیه و نهایی، تیم منسجمی ساختیم. خوشبختانه بعد از برگزاری ۴ بازی دوستانه که با پیروزی نارنجی‌پوشان مس سونگون به پایان رسید؛ از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی هستیم و آماده حضور در مسابقات لیگ هستیم. معتقدیم تیم فوتبال باید به شکل فنی و فوتبالی مدارج را طی کند. اولا تجربه استعداد‌های تیم افزایش پیدا می‌کند. دوما با تقویت نقاط ضعف احتمال موفقیت و ماندگاری در سطوح بالاتر فوتبال افزایش پیدا می‌کند.

وی در مورد نقش باشگاه مس سونگون در ورزش آذربایجان‌شرقی افزود: در گذشته اگر می‌گفتید مس سونگون در ذهن مخاطبان ورزش کشور، تیم فوتسال سونگون تداعی می‌شد. اما حالا ما در رشته‌های مختلف دارای تیم هستیم و به معنای واقعی در مسیر باشگاه‌داری حرفه‌ای است. در چنین شرایطی بخش بانوان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. در بخش فوتبال از نظر تجهیزات و امکانات تمرینی، بازی و... شرایط بسیار خوبی داریم؛ که از مسئولین این امر تشکر می‌کنم، تصورم بر این است که یکی از علل اصلی این ماجرا در انتخاب مدیران بومی متخصص است. کسانی که با فرهنگ و ورزش استان کاملا آشنا هستند و مسائل را به خوبی درک می‌کنند.

مدیر تیم فوتبال بانوان مس سونگون تصریح کرد: آقای رستمی به خوبی ریز جزییات جایگاه، عملکرد تیم‌های ورزشی را می‌دانند. مدیری که در اپن حد مشغله دارد، اما به جزییات ورزش صنایع ملی مس اشراف دارد، قطعا برای باشگاه هایش مدیران کارآمد و متخصص انتخاب می‌کند. امروز تشکیل تیم بانوان مس سونگون ورزقان مدیون حضور ایشان و انتخاب آقای خطیبی است. مسئله‌ای که در این خطه به دلیل حساسیت‌ها پیش از این به خوبی میسر نبود. خود من ناچار شدم دور از خانواده زندگی ورزشی‌ام را دنبال کنم. بار‌ها آرزو کردم که‌ای کاش استان خودمان یک تیم منسجم قوی و با امکانات لازم داشته باشد. گویا حالا آرزوی دیرینه‌ام در این باره برآورده شد و هنوز روز‌های بهتر در پیش است. این موارد نتیجه عملکرد آقای رستمی است که البته دستاورد بلند مدت آن را در آینده‌ای نه چندان دور حس خواهیم کرد.

سلیمی خاطرنشان ساخت: واقعا ثمره اعتماد به مدیر جوان، متخصص و بومی در مس سونگون خودش را نشان داد. البته معتقدم بخش زیادی از این تاثیر در آینده ملموس خواهد بود. فردی که لباس تیم ملی را در جام جهانی پوشیده، بعد مربی فوتبال شده و موفق بوده واقعا چه اشکالی دارد وارد حوزه مدیریت شود؟ در مس سونگون این تاثیرات عینی و ملموس است. در آینده از مس سونگون بیشتر خواهند شنید. واقعا باورش برای خودم سخت بود که اینقدر به آکادمی بانوان اهمیت قایل شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده