تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۳۰۲۳۵۷
سرویس خبر : اجتماعی
پایان مسابقات فوتسال کارکنان هلدینگ احرامیان:

بازیکنان معدن سیریز سرود قهرمانی سر دادند/ معدن سورک یک گام کم آورد

‌می‌متالز - دومین دوره مسابقات فوتسال هلدینگ احرامیان با قهرمانی تیم معدن سیریز به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز، عباس کلانتری رئیس انجمن فوتبال کارگران استان و مسوول اجرایی این مسابقات ضمن اعلام این خبر گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان هلدینگ احرامیان همزمان با هفته کارگر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال هلدینگ احرامیان با حضور ۱۲ تیم داخلی در قالب دو گروه از بهمن ماه سال گذشته به منظور ایجاد شور و نشاط میان پرسنل آغاز و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد؛ در گروه الف این رقابت‌ها تیم‌های اداری و مالی، معدن سیریز، نورد تیرآهن و آلاچیق، کشش، فولادسازی و تراشکاری قرار دارند و تیم‌های معدن سورک، ذوب فولاد اردکان، نورد مفتول، تاسیسات و انبار‌های مجتمع، نورد میلگرد و برق مرکزی در گروه دوم این رقابت‌ها حضور داشتند.

کلانتری با اشاره به حضور مدیران ارشد هلدینگ در دیدار نهایی مسابقات، گفت: در فینال جذاب و نفس گیر این مسابقات تیم‌های معدن سیریز و معدن سورک برای کسب جام به مصاف هم رفتند؛ تیم معدن سورک که بدون شکست خود را به دیدار پایانی رسانده بود موفق شد گل اول بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند.

مسوول برگزاری این مسابقات تصریح کرد: معدن سیریز که نمیخواست به سادگی جام را تقدیم حریف خود کند خیلی زود به بازی برگشت و با جبران نتیجه در پایان این دیدار مهیج توانست با کسب پیروزی ۲ بر یک قهرمان این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرد.

کلانتری در پایان ضمن تبریک به تیم‌های برتر این رقابتها، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات جز با همراهی مدیران هلدینگ احرامیان و تیم‌های خوب زیر مجموعه هلدینگ میسر نبود که جا دارد از تمامی کسانی که در امر برگزاری مسابقات به هر نحوی ما را همراهی کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

قابل ذکر است دو تیم اداری مالی و نورد تیر آهن آلاچیق بصورت مشترک بعنوان سومی این رقابت‌ها دست یافتند؛ همچنین تیم ذوب فولاد اردکان بعنوان تیم اخلاق و حاجی زاده بعنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند و اسماعیل جعفری از تیم فوتسال معدن سورک با زدن ۱۲ گل، آقای گل این رقابت‌ها لقب گرفت.

این بازی‌ها در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده