تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۳۰۲۰۵۷
سرویس خبر : اجتماعی

خطیبی: این صعود مبارک مردم آذربایجان

‌می‌متالز - رسول خطیبی در اولین سال حضورش در عرصه مدیریت، تیم فوتبال مس سونگون را تشکیل داد و در همان سال جشن صعود به لیگ یک را تجربه کرد.

به گزارش می‌متالز، رسول خطیبی که با تمامی تیم‌های تبریزی تجربه صعود را در کارنامه دارد در خصوص صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس سونگون به لیگ یک گفت: این صعود با تمامی صعود‌ها فرق می‌کرد و من خوشحالم که در اولین سال مدیریتی خود و با تکیه بر اعتمادی که بر مربیان بومی داشتم توانستیم قهرمانی فوتسال و صعود مقتدرانه فوتبال را تقدیم مردم ورزش دوست آذربایجان کنیم این موفقیت مبارکشان باشد.

مدیرعامل مس سونگون درخصوص رضایتش از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه گفت: واقعیت این است که برنامه اولیه ما برای صعود در سال اول نبود، ولی ممنونم از یوسف بخشی‌زاده و کادر فنی خوبش، کادر مدیریتی، کادر پزشکی و تک تک بازیکنان که غیرت کرده و این موفقیت را رقم زدند. این جشن و شادی کمترین حق زحمات آنهاست.

خطیبی در پایان صحبت‌های خود در تقدیر از مسوولین صنایع مس تصریح کرد: افتخار این صعود برای کادر، بازیکنان و اعضای تیم فوتبال است، ولی فراموش نمی‌کنیم که در جهت تشکیل تیم فوتبال باشگاه شخص دکتر رستمی، خانم دکتر پاشایی، استاندار محترم، صنایع مس ایران، تلاش وحمایت کردند تا دوباره به ورزش و فوتبال آذربایجان حرکت بدهیم و با همین حمایت‌ها اهداف و برنامه‌های بزرگی تبین شده است که آینده فوتبال و فوتسال استان درخشان‌تر خواهد بود.

خطیبی: این صعود مبارک مردم آذربایجان

منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده