تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۴
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۲۴۲۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رسول خطیبی و شاگردانش در جمع کارگران آلومینیوم اراک حضور یافتند

می متالز - رسول خطیبی و شاگردانش پی از راهیابی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر، در جمع کارگران آلومینیوم حضور یافتند.
رسول خطیبی و شاگردانش در جمع کارگران آلومینیوم اراک حضور یافتند

به گزارش می متالز، یکی از وعده هایی که رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از صعود تیمش به لیگ برتر داد، حضور در جمع کارگران مجتمع ایرالکو بود.

بر این اساس، او، شاگردانش و اعضای مدیریتی باشگاه روز گذشته از کارگاه های تولیدی مجتمع آلومینیوم اراک بازدید کرده و با کارگران این مجتمع دیدار و گفت و گو کردند.

خطیبی در این بازدید با بیان اینکه صعود به لیگ برتر فوتبال حاصل زحمات و تلاش های کارگران عزیز بوده است، گفت: امیدواریم با حضور خوب در لیگ برتر بتوانیم موجبات شادی این قشر زحمتکش و مردم خوب استان مرکزی را فراهم آوریم.

رسول خطیبی همچنین روز گذشته شاگردانش را به زیارت مسجد جمکران برد. او در این خصوص نیز گفته بود: روز اولی که به اراک آمدم، نیت کردم در صورت صعود به لیگ برتر اولین جایی که می روم، مسجد جمکران باشد.

تیم آلومینیوم اراک یکشنبه 26 مرداد با برتری یک بر صفر برابر داماش گیلان، برای نخستین بار به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور راه پیدا کرد تا شهر اراک پس از چندین دهه، در بالاترین سطح فوتبال ایران نماینده داشته باشد.

عناوین برگزیده