تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۵۶
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۳۰۱۷۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری همایش گرامیداشت روز کارگر در شرکت معدنی املاح ایران با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

‌می‌متالز - با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و هیات همراه، ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه سولفات پتاسیم و کلرید کلسیم شرکت معدنی املاح ایران، طی مراسمی از کارگران این مجموعه تجلیل شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و شرکت معدنی املاح ایران؛ امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین روز یک شنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه همزمان با هفته کار و کارگر با همراهی چند تن از معاونین و مدیران هلدینگ ضمن بازدید از سایت پروژه جدید در گرمسار، با اهدای شاخه گل از کارگران مجموعه معدنی املاح ایران تجلیل کرد. به همین مناسبت پس از بازدید مراسمی در راستای تعامل با کارگران و تقدیر از کارگران نمونه در محل شرکت تشکیل شد.

در ابتدای مراسم محمد مهدی بوربور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات دلسوزانه همکاران در عرصه تولید گفت: شرکت معدنی املاح ایران بزرگ‌ترین تولیدکننده پودر سولفات سدیم کشور است و به عنوان تولیدکننده ۲۰ درصد از نمک صنعتی و خوراکی کشور و صادرکننده ۴۰ درصد از نمک صادراتی کشور فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محصول پروژه سولفات پتاسیم نیز در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد تولید این محصول قدم موثری در خودشکوفایی کشور بردارد و به فرمایش مقام معظم رهبری کمکی در راه تولید پایدار کشور باشد.

مجید شیداپور به نمایندگی از طرف کارگران شرکت نیز با تبریک این روز به همکاران و تشکر از مدیران شرکت که همواره کارگران را سرمایه اصلی شرکت می‌دانند نیاز‌های کارگران را مطرح و از حمایت مدیرعامل در راستای ایجاد رفاه نسبی و امنیت شغلی تقدیر کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از مدیریت مجموعه، اعضای هیات مدیره، کارکنان و کارگران و همه‌ی زنجیره‌ای که برای اداره شرکت تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

در انتهای مراسم نیز از کارگران نمونه با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

شرکت معدنی املاح ایران در سال ۱۳۶۱ با هدف اکتشاف، استخراج و فرآوری املاح مختلف معدنی تبخیری تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۷۵ در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و به شرکت سهامی عام تبدیل شد. هم اکنون با شش واحد تولیدی و دو طرح توسعه در حال اجرا، بزرگ‌ترین تولیدکننده سولفات سدیم و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمک تصفیه شده در ایران است.

برگزاری همایش گرامیداشت روز کارگر در شرکت معدنی املاح ایران با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده