تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۰۱۹۱۴
استاندار سیستان و بلوچستان:

بخش تحقیقات معادن با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان فعال شود

‌می‌متالز - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شرکت‌های دانش بنیان گفت: حوزه تحقیقات معادن با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری فعال شود.

به گزارش می‌متالز، محمد کرمی در حاشیه نشست رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از همه ظرفیت‌های مجموعه خود برای صادرات هر چه بیشتر به کشور‌های همجوار استفاده کنید.

وی با اشاره به اهمیت توسعه شهرک‌های صنعتی در سیستان و بلوچستان افزود: شهرک‌های صنعتی این استان باید حول محور صنایع تبدیلی شکل گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نشست و گفتگو با کارشناسان و دانش آموختگان حوزه اقتصادی می‌تواند در پیشرفت و توسعه طرح‌های اقتصادی در استان موثر باشد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد؛ هر مجموعه‌ای ذیل همه امور و کار‌های خود کمیته‌های تخصصی را فعال کند.

کرمی ادامه داد: سرمایه گذاران را توجیه و برای آنان وقت بگذارید همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را تبیین کرد تا پول مردم به بخش تولید وارد شده که نتیجه این امر توسعه اقتصادی مردمی و موفق خواهد بود.

وی بیان کرد: لازم است کار‌ها بر پایه اقتصاد دانش بنیان پیش برود و اگر دستورالعملی مانع رشد تولید است آن را کنار بگذارید.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید با جدیت مسائل حوزه اقتصادی را پیگیری کنید چرا که حوزه‌ای است که دشمن دائما در صدد صدمه زدن به این حوزه و فلج کردن آن است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ارتباطات با کشور‌های همسایه تصریح کرد: ارتباط بیشتر با کشور‌های همسایه موجب فعالیت بیشتر سرمایه‌گذاری‌های مشترک بوده و در رفع ابهامات طرفین نیز موثر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده