تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۰۳۵۰۴
مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

توجه ویژه به واحد‌های دانش‌بنیان و فن‌آور در انتخاب برترین‌های تولید و تجارت سال

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد که در انتخاب برترین‌های تولید در دهه گرامیداشت تولید و تجارت امسال، واحد‌های دانش‌بنیان و فن‌آور باید با توجهات ویژه‌ای مد نظر قرار گیرند.

به گزارش می‌متالز، نخستین جلسه کمیته هماهنگی گرامیداشت دهه تولید و تجارت، با حضور مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی، نمایندگان و روسای اتاق‌های بازرگانی، اصناف، تعاون، خانه صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی و معاونت‌های تخصصی این اداره کل برگزار شد.

«عبدالحمید سرتیپی» مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی در خصوص این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال، از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال رشد تولید معرفی شده است، لذا بایستی با همت مضاعف خانواده صمت دهه تولید و تجارت بیش از پیش با رونق و برنامه‌های متنوعی در استان با حضور فعالان اقتصادی، صنعتگران، معدنکاران، اصناف و تجارت برگزار شود.

وی افزود: نحوه انتخاب برترین‌های حوزه صنعت و معدن توسط خانه صنعت و معدن استان و برترین‌های واحد‌های صنفی استان نیز توسط اتاق‌های اصناف استان به کمیته گرامیداشت دهه تولید و تجارت معرفی و پس از بررسی معرفی شدگان توسط اعضای کمیته مطابق معیار‌های اعلامی از سوی وزارت صمت انتخاب و طی مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی اضافهکرد: در انتخاب برترین‌های تولید در دهه گرامیداشت تولید و تجارت امسال واحد‌های دانش‌بنیان و فن‌آور باید با توجهات ویژه‌ای مد نظر قرار گیرند.

سرتیپی همچنین گفت: نحوه انتخاب منتخبان و تمام مراحل انتخاب برترین‌های صنعتی، تجاری، معدنی و صنفی استان باید به‌طور کامل و بی‌کم و کاست از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری، متنی و مجازی به اطلاع مردم شریف استان برسد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده