تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۰۲۱۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دهقانی:

دولت برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی در بازار سریع‌تر وزیر پیشنهادی صمت را معرفی کند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت باید با معرفی هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی صمت، جلوی آشفتگی بازار و نارضایتی مردم را بگیرد.

به گزارش می‌متالز، الله‌وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: امروز بازار به ویژه در حوزه صنعت خودرو دچار آشفتگی است و ما باید جلوی این آشفتگی را بگیریم.

وی افزود: دولت باید با تسریع در معرفی وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت به مجلس، جلوی آشفتگی بیشتر در حوزه بازار کار وزارت صمت و ایجاد نارضایتی در میان مردم را بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به آخرین وضعیت آرد و نان در کشور، اظهار داشت: دولت سیاست مشخصی را در این زمینه به‌طور کامل پیاده نکرده و حال که وزیر صمت نداریم، طبیعتاً کار در این حوزه پیشرفت بیشتری نخواهد داشت.

دهقانی خاطرنشان کرد: در حوزه توزیع آرد در کل کشور ما نباید انحصار داشته باشیم، بلکه باید فضا در این حوزه یک فضای رقابتی باشد تا هم کیفیت افزایش یابد و هم هزینه خدمات کاهش پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم با معرفی هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی صمت، شاهد ساماندهی هرچه بیشتر و بهتر امور با روی کار آمدن وزیر جدید باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده