تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۰۳۳۱۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعلام شرایط خودروسازان خصوصی برای فروش در سامانه یکپارچه

‌می‌متالز - شرایط فروش مدیران‌خودرو ویژه منتخبین دوره اول ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، بر این اساس، کلیه منتخبین طرح تکمیلی اولین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی آن‌ها در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ سی‌ام اردیبهشت تا یکم خردادماه با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران‌خودرو نسبت به تکمیل فر آیند ثبت نام اقدام کنند.

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام خودرو اعلام‌شده در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی، به‌صورت نقدی یا اقساطی (به انتخاب خود) از محل این طرح است و پس از ثبت نام هیچ‌گونه تغییر در شرایط انتخابی امکان‌پذیر نخواهد بود.

امکان صلح از محل این طرح فروش نیز مجاز نیست. صحت‌سنجی تمامی اطلاعات مشتریان نیز بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خواهد بود.

با توجه به امکان فروش اعتباری خودرو‌ها در این طرح، ارائه تسهیلات به مشتریان صرفا بعد از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک معتبر متقاضی و ضامن توسط بانک‌ها و موسسات ارائه‌دهنده تسهیلات است.

بر این اساس، مشتریان باید دقت کامل درخصوص انطباق و توانایی تکمیل شرایط خرید اقساطی از بانک‌ها و موسسات ارائه‌دهنده تسهیلات را داشته باشند.

درصورت عدم تائید ارائه تسهیلات به مشتری از سوی موسسات مذکور، کلیه مسئولیت‌ها متوجه مشتریان خواهد بود. همچنین در روش فروش اقساطی، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق آخرین اطلاعیه‌های بانک مرکزی خواهد بود.

بنا بر این اعلام، در روش فروش اقساطی خودرو تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یک‌سال در رهن شرکت مدیران‌خودرو خواهد بود.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی ملغی شده و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود و هیچ‌گونه مسوولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

گفتنی است؛ تمامی محصولات برند‌های ام‌وی‌ام و فونیکس در این طرح شرکت داده شده‌اند.

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده