تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۳۰۳۶۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرکل صمت خوزستان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان خوزستان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون در شهرستان مسجد سلیمان بازدید کرد.

به گزارش متالز، با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه شهرستان مسجدسلیمان، فرماندار و اداره کل صمت شهرستان مسجدسلیمان، «حمیدرضا فلاح» مدیرکل صمت استان خوزستان به‌همراه «پیمان مولایی» فرماندار مسجدسلیمان و همچنین «عسگر شعبانی» رئیس اداره کل صمت شهرستان مسجدسلیمان و هیأت همراه از فاز دوم کارخانه سیمان کارون بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مدیران سیمان کارون انجام شد، مدیرکل صمت استان خوزستان و همراهان از خط تولید این سیمان کارون دیدن کرده و طی توضیحاتی از سوی مدیریت سیمان کارون در جریان آخرین وضعیت فاز دوم سیمان کارون و روند تولید فاز یک قرار گرفتند.

فلاح، با ابراز خرسندی از ظرفیت و تحقق برنامه‌های تولید در کارخانه سیمان کارون، از زحمات همه مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد و قول و مساعدت در جهت پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه را داد.

همچنین فرماندار شهرستان بیان کرد: با پیگیری نماینده محترم ان‌شا‌ءلله موانع کار به زودی برطرف شده و با شروع بکار فاز دوم این کارخانه درآینده نزدیک ضمن افزایش تولید اشتغال جوانان این شهرستان را به‌همراه خواهد داشت.

بازدید مدیرکل صمت خوزستان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون

برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان

نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و مدیرکل صمت استان برگزار شد.

در این نشست وضعیت مرغ و واحد‌های مرغداری در دست ساخت در استان و وضعیت شکر در استان بررسی شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده