تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۰۴
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۳۰۴۹۹۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور پررنگ «جهان فولاد» در همایش رویداد ملی عصر امید

‌می‌متالز - سومین نمایشگاه رویداد ملی «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور فعال «مجتمع جهان فولاد سیرجان» برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان؛ سومین نمایشگاه رویداد ملی «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان عصر دوشنبه ۰۸ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسوولین استان کرمان و شهرستان سیرجان افتتاح شد.

دکتر طرانچی در این مراسم افزود: این سومین همایش رویداد ملی عصر امید در کشور است که در سیرجان برگزار می‌شود و در گام اول، دانشگاه آزاد اسلامی بر محور توسعه دانش و در گام دوم، به دانشگاهِ حل مسأله و بسترسازی برای اشتغال دانش‌بنیان تبدیل شود و معتقدیم تا دانشگاه با محیط پیرامون خود رابطه برقرار نکند، نمی‌تواند به دانشگاه حل مسأله تبدیل شود.

دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در سخنانی از طرق ویدئوکنفرانس، گفت: رویداد ملی عصر امید فرصتی برای شناسایی استعداد‌های برتر است و باید قدم‌های بزرگ و جدی در حوزه دانش‌بنیان و ارتباط با صنایع برداشت.

گفتنی است غرفه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز در محل پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان دایر و پذیرای عموم مراجعین بود.

حضور پررنگ «جهان فولاد» در همایش رویداد ملی عصر امید

عناوین برگزیده