تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۷:۵۰
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۳۰۵۰۶۴
سرویس خبر : اجتماعی

نشست هم‌اندیشی سراسری مدیران روابط‌ عمومی سازمان‌ها، استان‌ها، هلدینگ‌ها شرکت‌ها و خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سید صولت مرتضوی» برگزار شد

‌می‌متالز - این مراسم در روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با گرامیداشت فتح خرمشهر و دهه کرامت در تهران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد رسانه‌ای شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مدیران رسانه‌ای هلدینگ‌های ۹ گانه و حضور پررنگ هلدینگ صدر تامین و مدیران رسانه‌ای شرکت‌های تابعه، «سیدصولت مرتضوی» و جمعی از مدیران وزارتخانه برگزار شد از پوستر نخستین جشنواره امتداد (روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) رونمایی شد.

نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با شعار «امتداد خدمت، انعکاس حقیقت» در سه بخش روابط‌عمومی تمامی دستگاه‌های تابعه، روابط عمومی ادارات‌کل اجرایی استانی و روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.

سیدصولت مرتضوی در نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها، استان‌ها، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی اظهار داشت: خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی به واسطه رشادت‌های بزرگان دفاع مقدس تمدن‌ساز شد.

وی روابط‌عمومی‌ها را حلقه واسط و اثرگذار بین حاکمیت و آحاد مختلف مردم خواند و افزود: روابط‌عمومی‌ها امروزه به مانند سرداران دوران دفاع مقدس باید از حیثیت و دستاورد‌های نظام اسلامی دفاع کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدت اثرگذاری جنگ نرم را مخرب‌تر از جنگ سخت عنوان کرد و گفت: دشمنان در جنگ نرم در نگاه نخست رفتار‌های اجتماعی را تغییر می‌دهند و تلاش می‌کنند ارزش و کرامت انسان پایمال شود.

مرتضوی به تشریح خدمات گسترده و دستاورد‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت مردمی پرداخت و گفت: باورپذیری اقدامات، ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه، آموزش و توانمندسازی مجموعه روابط‌عمومی‌ها باید مدنظر باشد.

نشست هم‌اندیشی سراسری مدیران روابط‌ عمومی سازمان‌ها، استان‌ها، هلدینگ‌ها شرکت‌ها و خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سید صولت مرتضوی» برگزار شد

منبع: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده