تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۰
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۰۵۰۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در جلسه با رئیس هیات مدیره و اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال:

افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خرده‌فروشی دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲

افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خرده‌فروشی دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲
می متالز - معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خرده‌فروشی دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ است؛ گفت: با تولید و تحویل هرچه بیشتر ورق‌های فولاد مبارکه به سازندگان لوله و اجرای پروژه‌های بزرگ توسط ایشان در کشور شاهد اشتغال‌زایی هرچه بیشتر، رونق تولید و توسعه اقتصادی ایران هستیم که اتفاق بسیار خوبی برای کشور است.

به گزارش می‌متالز، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در جلسه با رئیس هیات مدیره و اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال گفت: مشتریان می‌توانند با برقراری ارتباط بهینه، ظرفیت‌های خالی خود را به فولاد مبارکه اطلاع‌رسانی کنند؛ درعین‌حال با ظرفیت‌های فولاد مبارکه نیز بیشتر آشنا شوند. در این فرایند ظرفیت‌های مغفول مانده دو طرف شناسایی می‌شود.

وی افزود: رویکرد فولاد مبارکه از این پس علاوه بر افزایش تولید بر تولید حداکثری محصولات ویژه استوار گردیده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در حوزه انتقال آب در کشور تعریف‌شده و از این حیث انجمن تولیدکنندگان لوله انتقال آب با شدت بیشتری در حال فعالیت و تولید هستند و به‌طور گسترده‌تری به ورق‌های فولاد مبارکه نیاز دارند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ادامه داد: با تولید و تحویل هرچه بیشتر ورق‌های فولاد مبارکه به سازندگان لوله و اجرای پروژه‌های بزرگ توسط ایشان در کشور شاهد اشتغال‌زایی هرچه بیشتر، رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور هستیم که اتفاق بسیار خوب و مبارکی برای کشور است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده