تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۰۵۴۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیاردی برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری از جذب ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای توسعه شهرک‌های صنعتی این استان، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «حمیدرضا غفاری» سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی جذب شده است، گفت: این میزان سرمایه‌گذاری ۴۹۰ هکتار از اراضی صنعتی استان را پوشش داده و زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۸۱۲ نفر را فراهم آورده است.

وی افزود: اجرای ۱۰۴ طرح عمرانی به مبلغ سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ۲۳ نواحی و شهرک‌های صنعتی استان از پارسال آغاز شد که در حال حاضر ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین هزار و ۸۰۳ طرح صنعتی در ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان در دست اجراست که از این تعداد ۴۵۰ قرارداد در مرحله تخصیص زمین، ۲۶۲ قرارداد در مرحله دیوارکشی، ۲۶۷ قرارداد در مرحله اسکلت‌بندی، ۵۱۰ قرارداد در حال تکمیل اسکلت، ۱۹۲ قرارداد در دست تکمیل سالن‌های تولید و ساختمان‌های جنبی و ۱۲۲ قرارداد در مرحله تجهیز و نصب ماشین‌آلات قرار دارد.

غفاری همچنین گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز هزار و ۱۰۹ طرح صنعتی نیز موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده