تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۳۰۵۴۳۹
سرویس خبر : زمین شناسی

فتاح: سیمان و میلگرد برای احداث تمامی واحد‌های آسیب‌دیده زلزله خوی تامین می‌شود

‌می‌متالز - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اولویت اول ما در زلزله خوی، اختصاص سیمان برای زلزله‌زدگان بود و تا زمانی که همه خانه‌های آسیب دیده احداث شود، سیمان و میلگرد را متقبل شده و تامین می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان امروز در جلسه بررسی روند پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی با اشاره به هزینه‌کرد ۵۰۰ میلیارد تومانی این بنیاد در استان آذربایجان غربی طی یک سال گذشته، اظهارکرد: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان به زلزله‌زدگان شهرستان خوی است.

وی اضافه کرد: اولویت اول ما در زلزله خوی، اختصاص سیمان برای زلزله‌زدگان بود و تا زمانی که همه خانه‌های آسیب دیده احداث شود، سیمان و میلگرد را متقبل شده و تامین می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هر چند اولویت ما، کمک به ساخت واحد‌های مسکونی است، ولی برای کمک به مدارس، خانه‌های بهداشت و مساجد نیز در راستای تامین سیمان مورد نیاز آماده‌ایم و این موارد بعد از بررسی‌های لازم و با محوریت بنیاد مسکن تامین خواهد شد.

فتاح با اعلام اینکه ما حاضر هستیم در ساخت منازل ایتام کمک و در این راستا مشارکت کنیم، افزود: برای مرکز دیالیز خوی نیز در صورت نیاز کمک خواهیم کرد.

وی با قدردانی از مردم خوی اظهار کرد: مردم شهرستان خوی در کمک به مصیبت دیده‌ها پیشتاز بودند و همه نظام نیز برای کمک به مردم این منطقه پای کار آمد.

فتاح با بیان اینکه مردم باید به ما نمره بدهند، یادآور شد: خدمات رسانی به بهترین شکل ممکن انجام شده و رضایت مردم در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان، تاکید کرد: یکی از مهمترین موارد در منطقه، ضدزلزله بودن واحد‌های مسکونی به وِیژه واحد‌هایی است که ساخته می‌شود و باید برای مقاوم سازی فکر اساسی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده