تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۵۰۴۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات همراه با سیمان و میلگرد رایگان به هر واحد مسکن محرومان اختصاص می‌یابد

‌می‌متالز - رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به طرح ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان، گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۵۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض، سیمان و میلگرد رایگان از طرف بنیاد مستضعفان به هر واحد مسکن محرومان اعطا خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، پرویز فتاح صبح سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی که به صورت پایلوت در روستای نوغاب انجام شد، گفت: همه ما چه شیعه و چه سنی افتخار داریم که پیرو رسول مکرم اسلام (ص) هستیم و رمز وحدت ما نیز همین است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در طرح ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومین روستای نوغاب درمیان به عنوان پایلوت انتخاب شد، اظهار کرد: توافق نامه ما با بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومان با کار کارشناسی دقیق و با تسهیلات ۲۰۰ میلیونی صورت می‌گیرد.

فتاح با بیان اینکه نقشه این خانه‌ها ۶۰ متر است، افزود: البته صاحبان مسکن در صورت تمایل می‌توانند بیش از ۶۰ متر خانه را بسازد.

وی با تأکید بر همکاری‌های لازم برای تأمین زیرساخت‌های این منازل، گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۵۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض، سیمان و میلگرد رایگان از طرف بنیاد مستضعفان به هر واحد اعطا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: سهم خراسان جنوبی از این ۲۰ هزار در ابتدا ۵۵۰ واحد بود، ولی به واسطه آغاز طرح در عید مبعث سهم استان به هزار واحد افزایش می‌دهیم.

فتاح ادامه داد: همه این موارد بهانه‌ای برای خدمت گذاری و شاد کردن دل مردم است و به حکومت مردمی خود نیز افتخار می‌کنیم.

وی گفت: این ۲۰ هزار واحد برای محرومین است که تحت پوشش هیچ نهادی، چون کمیته امداد و بهزیستی نیستند و برای تحت پوشش‌های این نهاد سهم‌های دیگری وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: اگر مردم با نظام و حکومت باشند باقی مشکلات جامعه نیز حل می‌شود و در این راستا مسوولان نباید حرفی بزنند که عمل نکنند.

فتاح ادامه داد: خدمات ما در درمیان تنها مربوط به مسکن نیست بلکه در حوزه فرهنگی و بهداشتی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر نیز اقدامات دیگر بنیاد در این منطقه است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده