تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۳۰۵۵۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تبریک رئیس هیات فوتبال استان به مناسبت قهرمانی مس سونگون در لیگ‌برتر فوتسال

می متالز - رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با انتشار پیامی قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در رقابت‌های لیگ‌برتر را تبریک گفت.
تبریک رئیس هیات فوتبال استان به مناسبت قهرمانی مس سونگون در لیگ‌برتر فوتسال

به گزارش می متالز، جواد ششگلانی، با انتشار پیامی، قهرمانی تیم مس سونگون ورزقان را به مدیرعامل این باشگاه آقای حامد نجفی تبریک گفت.

متن پیام رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی بدین شرح می‌باشد:

"مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه مس سونگون ورزقان

جناب آقای مهندس حامد نجفی

قهرمانی ارزش آفرین تیم مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال زیر سایه برنامه ریزی منسجم، حسن تدبیر و تلاش شایسته مدیران محترم، مربیان کارآمد، تعهد و دلسوزی بازیکنان، حمایت همه جانبه و خالصانه هواداران فهیم خطه آذربایجان و مهم‌تر از آن اخلاق محوری حاصل شد که در تمام فصل سرلوحه و راه و روش و منش بازیکنان، مربیان و کادر فنی تیم بود که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

از سوی دیگر این قهرمانی  سبب سرور و خوشحالی مردم غیور آذربایجان و همه هواداران آذری زبان در سراسر کشور اسلامی مان شد که امیدوارم در سال های آینده و در سطوح آسیایی نیز این اتفاقات دلچسب برای این تیم و سایر نمایندگان فوتبال و فوتسال استان تکرار شود.

آرزومندم این دستاورد بزرگ و قهرمانی غرورآفرین برای تیم مس سونگون در لیگ آینده و بازی های پیش رو هم تداوم یابد و در کنار آن شاهد انسجام بیشتر و ارتقاء اخلاق مداری باشیم.

جواد ششگلانی - رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی"

عناوین برگزیده