تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۰۶۵۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد مبارکه در ریل توسعه

‌می‌متالز - فولاد مبارکه امروز سودآور است. فارغ از تمام حاشیه‌هایی که در سال‌های اخیر برای این شرکت به وجود آمده و علیرغم موانعی مانند تحریم‌ها و مشکلات جانبی، خوشبختانه این شرکت توانسته با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد و کار تولید را پیش ببرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد مبارکه سودآور است و طبیعی است که باید سودآور باشد، سودآوری این شرکت به نفع جامعه‌ی تولید، سهامداران و کل کشور است، سود این شرکت به جیب میلیون‌ها نفر سهامدارِ آن می‌رود و باید خوشحال باشیم که این شرکت در ریل توسعه افتاده است و با شتاب به پیش می‌تازد.

سودآوری فولاد مبارکه به نفع همه است و با این اوصاف، باید از این شرکت و سودآوری آن تمام قد حمایت شود. تمام موانع سر راه تولید بایستی با همت مسئولان برداشته شود تا این شرکت بتواند در کوتاه‌ترین مدت به تمامِ اهداف تعیین شده دست پیدا کند.

امروز خوشبختانه فولاد مبارکه با عملکرد خود توانسته رضایت کارشناسان اقتصادی، فعالان صنعتی، اغلب نمایندگان مجلس، سهامداران و مدیران دولت را جلب کند؛ این رشد و رضایتمندی می‌تواند ادامه داشته باشد به شرط اینکه مشکلات حاشیه‌ای به وجود نیاید. چالش‌هایی مانند قطعی برق و گاز و مسائلی از این دست می‌تواند در مسیر سودآوری فولاد مبارکه اختلال ایجاد کند. جای بسی خوشوقتی است که همه چیز برای رشد صنعت فولاد مهیاست و با همت مسئولان، نرخ سودآوری فولاد مبارکه در ماه‌های پیش رو افزایش چشمگیری خواهد داشت. رونق فولاد مبارکه، رونق صنعت ملی است و باید در بالاترین سطح ممکن محقق شود.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده